Alla inlägg den 29 februari 2016

Av Belinda Andersson - 29 februari 2016 00:06

Vaknar på morgonen och hoppas på att vara utvilad och inte vaknat flera gånger under natten och grinat av smärta, eller att jag fått klivit upp och hämtat papper för att jag börjat blöda näsblod för att man har så ont..

Kommer upp i köket tar en Alvedon och en Ipren, och hoppas på att huvudet ska hålla sig någorlunda i Shakt, men dumt av mig att tro de...
Packar väskan, startar bilen och går in en stund och gör iordning de sista innan jobb!

Åker till jobbet och hoppas innerligt att jag inte ska få ännu ondare och börja blöda näsblod.. men oftast så får jag springa iväg och trycka upp lite papper i nyllet..
Tar lite mer smärtstillande för att de ska lugna sig lite iallfall..

Kommer hem igen, öppnar dörren och tänker shit vem fan har släppt bomben här, jaa just de jag har ju haft så ont så har skitit i tagit tag i allt! Vi tar en 1g Panodil och så tar vi tag i bomben, huvudet bara dunkar men hela dagen har jag försökt tycka undan den värsta smärtan för att kanske funka som en normal människa!

Tar disken stora saker för hand och tallrikar och sånt i maskin, oj jag glömde visst den kniven, diskar av den och ska torka...
Jag tänker inte och vips så har jag skärt mig för att jag inte orkar tänka så långt som att vända på kniven!! Allt mer som jag blir blockad av smärtan och skär mig för att jag inte orkar tänka steget längre..

Gubben är snart hemma oxå, går ut och tar en cigg tårarna försöker trycka sig fram men nej inte nu håller dom tillbaka så gått de går..

Går in och lägger mig på soffan, jag börjar slappna av, de ilar och sticker i vänster sida av panna och ner över näsan.. Pang näsblod igen..
Ställer mig över handfatet med papper o bara väntar på att de ska gå över.
Tar mig till soffan igen! Gubben kommer hem, vi kollar lite tv, jag slappnar av allt mer men huvudet bara dunkar och gör ont tårarna rinner sakta ner, jag torkar dom så han inte ska se.. dumt tänk kanske men varför ska jag visa mig svag och gnällig! De är inget jag vill vara! Tar ett djupt andetag och tar bort mina tankar på att forsätta gråta, smärtstillar mig lite mer !
Vi käkar och kollar film!!
De går typ isch 2 timmar och de börjar bli allt mer olidligt, tårarna bara rinner..

Jag går ut för att röka för jag tänker inte visa att jag är så "känslig" så jag gråter över smärta! Krokodil tårarna bara rinner!!
Låter de komma släcker ciggen tar en djupandetag torkar tårarna och går in.

Kroppen sakar och jag vet snart inte vart jag ska ta vägen längre! ! Gör bara ondare och ondare och jag klarar fan inte av att hantera smärtan!!
Vi provar lite mer smärtstillande för de kan ju hjälpa nu fast de inte har hjälpt på hela dagen!!

Så ser typ en vanlig dag ut för mig och det är tydligen normalt och finns inget mer att göra... Tack så jävla mycket

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards