Direktlänk till inlägg 16 januari 2014

idag har de vart kallt

Av Belinda Andersson - 16 januari 2014 00:05

Ja när jag vaknade så hade de tagit slut på flis i pannan! Svin kallt vare och värmen är inte på topp än i kåken!

Fixa med skrållan ett tag på förmiddan och sen drog jah fram till kiosken och gjorde anneli sällskap och värmde mig lite :)
kom hem o värmen hade inte kommit men elementerna börja få lite lite värme! Gick upp och tog hundarna med mig så dom kunde ge lite värme medans jah låg i sängen och kolla film!
Nisse kom en sväng och efter att han vart här drog jah ut o rasta av bempan och åkte till mor för o värma mig lite :)
Drog mig hemåt o gjorde i ordning lite mat!
Ut och träna lite med skrållan och lille fredd var oxå med på ett hörn!
Arne fick följa med till mor när hon åkte hem så han sover där!
Nattade hästarna och gick in o mecka med löpbandet som jag trodde hade gett upp efter nedramligen från trappan med mig!
Men de var bara två sladdar som hade låsnat i displayen så nu funkar den igen och jag kan börja träna på riktigt!
måste säga att de ska bli skönt att få komma igång igen!!

Nej nu ska jah dra täcket över huvudet och hoppas på värme när jag vaknar :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Belinda Andersson - 29 februari 2016 00:06

Vaknar på morgonen och hoppas på att vara utvilad och inte vaknat flera gånger under natten och grinat av smärta, eller att jag fått klivit upp och hämtat papper för att jag börjat blöda näsblod för att man har så ont.. Kommer upp i köket tar en A...

Av Belinda Andersson - 14 oktober 2014 23:58


När man känner att allt börjar rulla på livet börjar få struktur igen efter årets olika händelser! Jaa man känner faan nu jävlar är de bra, jobbet funkar bra och livet rullar på! Men vad händer då? Jo jag får hem ett brev om att kortet återkalla...

Av Belinda Andersson - 3 juni 2014 00:09

Jah ibland är man ganska blåögd och går på vad folk säger! Lite som att linda en runt dennes finger för att kunna få ut de man vill ha för att sedan ljuga ihop nått som låter bra för att sedan skita i de man sagt tidigare! Men nu äre bara inse att...

Av Belinda Andersson - 15 maj 2014 22:35

Ibland kan man ligga och fundera på saker och ting, framför allt när man har mkt uppe i hjärnkontoret och till o med ont i kroppen så man inte kan göra annat än att ligga ner och tänka!   Just nu i min skalle snurrar de runt de här om vänner ...

Av Belinda Andersson - 12 mars 2014 19:58

Ja, vart fullt upp och har inte haft tiden eller o sällskap skriva här! Vardagen rullar på i ett ! Solen har kommit vårkänslorna kommer fram! Idag har solen värmt på hemskt fint kan jah säga :) Tog motions rundan med skrållan teäna henne på a...

Ovido - Quiz & Flashcards