Direktlänk till inlägg 19 januari 2014

denna spännade helg

Av Belinda Andersson - 19 januari 2014 16:43

I fredas vart de promenad med syster flingan och hundarna i de härliga och vackra vädret! Älskar vårt vinterland!! Finns inge finare än när åkrarna glittar i snön av solen!
på kvällen vart de garage häng med sanna och oscis hos mig! Svettsa avgasrör på audi!
Jag och sanna roa oss med massa snack och få ut all rök från pannrummet! Drog en sväng för o köpa cigg och sen fick jag köra brudarna som satt här o drack till harbo!
åkte hem och la mig o sov o reagera inte på mobilen ringde när syster o ville hem feån harbo!
Ställde klockan så jag kunde kliva upp i tid för skrållan skulle bli klar jah skulle duscha o fixa mig och sen åka och hämta mormor!
När jag hämtat mormor fick jag hämta upp syster och vi åkte fram o böt bil sen drog vi in på teater där kusinen var med! Ganska rolig faktiskt :)
När jag kom hem tog jag ut skrållan sen la jag mig o kolla lite film och tok slockna i 1,5 timme! Gick ner o så vare lite släkt här och jag gjorde mig i ordning för att åka in på bil träff i uppsala!
Hämta upp josse och sanna och vi rulla in!
väl inne i stan ställde vi oss och snacka lite med stoffe albin och dom!
När vi stod där på citygross parkeringen så sladda de en epa pickis runt med folk på flaket! Civilaren kom in på parkeringen och slog på blåljusen för epan! Och vad gör epan??? Jo han fortsätter köra trots att civilaren tutar blinkar med helljuset o blå ljus på! Men dom vägrar stanna! Haha vilken lirare undrar hur länge polisen fick följa efter ! Ett bra tag vad vi har fattat de som iallfall!!
Men vad tänker man med när man åker från snuten med två pers på flaket? Jaja så gjorde han haha

syster och niklas kom in efter ett tag syster va stolt som fick köra subban :)
Jag fick sladda av mig lite oxå! Så jävla kul de är :)
Efter att vart inne i stan några timmar så bestämde vi att de var dags att åka hem! Lämna av sanna o josse o fortsatte vidare hemåt men när jag kom till våla var hela våla nedsläckt och en tjome hade sladdat in i en elcentral utanför tempo haha!!!
Pikten kom ut och jag drog hem!
Tänkte käka lite eftersom jag totalt glömt bort o äta 2 tekakor vart de på hela dan!
men vem orkar ställa sig o laga mat kl 3 på natten? Inte jag iallfall, fick besök o bjöd på kaffe sen vid fem snåret tog jag ut skrållan och gick o la mig :)

Vaknar av att skrållan står vid min sida av sängen o skäller när jah vaknat o visar de för henne går hon raka vägen in till sin bur o somnar om! Varför väcka mig om hon ändå tänkte sova vidare? Knäppis hund de där haha!
Låg i sängen och drog mig ett tag sen gick jag ut med skrållan satte mig o käka 2 mackor o varm oboy sen drog jag och skrållan till sanna för en härlig promenad!
Kom hem o la mig i sängen o skrållan ligger och snarkar! Snart ska jag ner och äta sen blire nog fan till och träna :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Belinda Andersson - 29 februari 2016 00:06

Vaknar på morgonen och hoppas på att vara utvilad och inte vaknat flera gånger under natten och grinat av smärta, eller att jag fått klivit upp och hämtat papper för att jag börjat blöda näsblod för att man har så ont.. Kommer upp i köket tar en A...

Av Belinda Andersson - 14 oktober 2014 23:58


När man känner att allt börjar rulla på livet börjar få struktur igen efter årets olika händelser! Jaa man känner faan nu jävlar är de bra, jobbet funkar bra och livet rullar på! Men vad händer då? Jo jag får hem ett brev om att kortet återkalla...

Av Belinda Andersson - 3 juni 2014 00:09

Jah ibland är man ganska blåögd och går på vad folk säger! Lite som att linda en runt dennes finger för att kunna få ut de man vill ha för att sedan ljuga ihop nått som låter bra för att sedan skita i de man sagt tidigare! Men nu äre bara inse att...

Av Belinda Andersson - 15 maj 2014 22:35

Ibland kan man ligga och fundera på saker och ting, framför allt när man har mkt uppe i hjärnkontoret och till o med ont i kroppen så man inte kan göra annat än att ligga ner och tänka!   Just nu i min skalle snurrar de runt de här om vänner ...

Av Belinda Andersson - 12 mars 2014 19:58

Ja, vart fullt upp och har inte haft tiden eller o sällskap skriva här! Vardagen rullar på i ett ! Solen har kommit vårkänslorna kommer fram! Idag har solen värmt på hemskt fint kan jah säga :) Tog motions rundan med skrållan teäna henne på a...

Ovido - Quiz & Flashcards