Alla inlägg under mars 2014

Av Belinda Andersson - 12 mars 2014 19:58

Ja, vart fullt upp och har inte haft tiden eller o sällskap skriva här!
Vardagen rullar på i ett !

Solen har kommit vårkänslorna kommer fram! Idag har solen värmt på hemskt fint kan jah säga :)

Tog motions rundan med skrållan teäna henne på att få vara mer o mer lös, men hon vill fortfarande leka med bilar som åker förbi fast de går bättre o bättre och hon hoppar inte ut mot bilarna längre!
När jah kom hem satte jah mig på altanen och börja njöt medans hundarna sprang runt på gårn och busa :)

Efter ett tag så kom vincet och nisse o gjorde mig sällskap medans jag laga mat :)
Vart hemma gjorda köttbullar och hemma gjord potatismos med frarmors goda lingonsylt hon gjort :)
kasta i mig maten och drog fram för att häma pontus! Hamna hos negern som tvätta bilen och jag fick tag på vattnet och kunde bara inte låta bli att leka så grabbarna fick lite vatten på sig haha!!

Kom hem o tog reda på all disk och sen träna jah lite lätt och efter de tog jah tag i tvätten!
Nu ligger jah o slappar framför farmen en stund :)

Ovido - Quiz & Flashcards