Alla inlägg under januari 2011

Av Belinda Andersson - 27 januari 2011 22:14

Är förskyld som satan, så jävla värdelöst....


Har vart upp till Huddik i dag med Sanna & Oscis för att hämta syster, som är där uppe o tar körkortet..

Vart Goda Frasse när vi skulle åka hem!

Skapligt rastlös man blir när man sitter i en bil i typ 6 timmar...


Nu blir de typ ligga i sängen o försöka bli frisk..


Orkar inte skriva mer!!

Av Belinda Andersson - 25 januari 2011 23:28

Jag förstår inte hur folk tänker, dom säger att dom hatar vissa personer men ändå är dom med dom personerna!


Jag tycker att gillar man inte vissa personer så umgås man inte med dom, man kan säga hej o vara trevlig. Men fan inte umgås med dom flera timmar, eller köra på dom det/den...

Jag kan acceptera folk till en viss gräns , jag hejar är trevlig, men jag skulle aldrig kunna vara några timmar med dom!

Jag kan ge folk en chans att visa att dom inte är så dumma i huvudet som man tycker att dom är, men bevisar dom samma dumhet igen så blir jag då avståds tagande..

Dessutom säger man inte saker om folk som man sedan inte kan få svar på när man frågar om denna saken, antingen betyder det att de var ett påhitt, att den det gör de som den säger, eller så vill den bara trycka ner en med skit....!


Att jag sedan är för snäll o blir utnyttjad av folk, fine mitt egna fel, men att liksom att dra nytta av en sån sak ett litet tag för att sedan diss totalt, inte heja, inte ett jävla dugg, då kan de lika gärna vara tycker jag!!!

Men kom då inte igen när du behöver mig DU har visat att du är en riktigt skit stövel..

Men som sagt jag kan säga hej o va trevlig, men det kan faan inte du...


Att bli arg över en sån sak som du vart arg över, är då fan inte normalt speciellt inte när de kommer från en vän, eller jag trodde vi va vänner...

Men en dag kmr du veta att jag hade rätt, och då kanske jag inte finns där för dig längre.. Inte på de sättet jag har varit mot dig.. Vi har samma vänskapskräts så att inte hälsa o inte veta av varanda kmr då fan inte funka, å de lär till o med du fatta....


Nu har jag gjort mitt för idag, mockat fixat hästar, jobbat, träffat lite vänner, vart in till stan handla hund mat, hämtat farfar, fixat o donat med diverse saker.

Så nu funderar faktiskt jag på att sätta på en film, o typ sova underbart gått :)


Av Belinda Andersson - 25 januari 2011 12:43

Igår var jag med Ruben Ludnin, Sanna & Oscar, var trevligt kväll / natt!

Tog en promenad med bästa grannen, riktigt skönt faktiskt, trodde rundan vi gick skulle vara längre men icke, gick ganska fort :)


Massa tjaffs vart de i går, men jag bryr mig då fan inte,

haha garvar bara åt hela situvationen..

Haha jaa tycker de är konstigt att jag har så mkt vänner om dom snackar skit om mig! Men säger du de så är de väl så.. Haha

De är ju så i den här lilla hålan, alla snackar skit om alla..Alla vet mer om sig än vad man själv vet om en!!

Jag säger bara Lev ditt liv jag bryr mig inte.

Vet vad folk säger så jag bryr mig ej!!!



Av Belinda Andersson - 23 januari 2011 16:59

Ja var en ganska lyckad dag i går   !

På dan var vi till björklinge på pulka race. Team OJDÅ vann vadringspokalen!

Var kul o få se dom konstgjorda pukorna hihi!!


Åkte hem fixa hästarna, bytte om fixa mig, sen fixa skjus in till stan där Mårten Henke, Vicktor, Kenta o chuffören Kjelle vänta på honky tonk, kmr dit drar i mig en öl sen packar vi in oss o forden, med mojengen på taket o åker några varv inne i stan, folk kolla ganska konstigt på oss måste jag säga haha !  


Vi käka lite sen börja vi rulla hemmåt,skulle leta fest runt i kring våla men vi hitta ingen så vi åkte till T-sjö, kidnappa Micke G åkte till pellans käka ännu en gång haha!!


Lämna av Micke och åkte till Våla för att sedan åka hem för att sova..

Kan ju säga att de snurra då fan inte i skallen när vi åkte runt, men gud hela jävla rummet snurra när jag la mig till sängs! haha


I dag har jag då vart bakis typ hela dan, åkt och Träffa Elin, var riktigt trevligt var länge sen man träffa henne..

Åkte hem gick ut o mocka o fixa hästarna, in o käka ut till stallet igen, o nu sitter jag här o tar de lungt!!


Av Belinda Andersson - 21 januari 2011 17:00

Dagen har vart lång!!

I vanliga fall brukar jag gå upp 9 10, i dag var de kl 05:30 fy fan så segt de var,

tog ett tag innan jag klara av att kolla! 

Men jag vakna till och drog in till stan, massa krogenel var det där då inte bilen jag skulle ha med hem fanns där!


Annars har jag jobbat, fixat hästarna då lilla syster är borta tills på torsdag.


Ikväll vet jag då inte vad det blir faktiskt, något lär man ju hitta på.



Av Belinda Andersson - 19 januari 2011 01:03

   I dag har jag hunnit med att jobba ! Duktig jag ibland! Hämta paket till pappa, skulle hämta 1 men de vart 2 kan ju inte bli bättre :) hihi!!


Systeryster är borta så då har jag hästarna, så dom har jag släpt ut mockat, fixat alla måltider!

Bästa grannen Wicky kom hit med barnen o fika, så sugen man blir på en liten när man håller i Freja.. Mysig unge de  :)

När jag skulle ut till hästarna för att mocka dycker det upp en vit 7törstig, ut ur bilen kliver de ut 5 killar, kan ni förstå att dom klarar av att ta sig ut i skogen ! Haha..

Nisse, lundin,markus,billy & rubats kom ur bilen!

Alla vill ut till mig hahaha ;) om de ändå kunde vara så väl ibland :P

Vi gick in i garaget, snacka lite skit, sen gick jag ut i stalle o skulle börja mocka,

o hör hur de låter konstigt där ute, så släpper mockningen o går ut, haha å ser grabbarna puttar ut den gammla 745an som vi var klara med..


Fixa klart stallet o gick in, lite trångt i mitt lilla rum, faan vill ha sörre :O

Grabbarna åkte o jag fick för mig att jag skulle ställa in svarta så den var där inne.. haha jag lyckades ju inte utan fick ringa Nisse som fick hjälpa mig då jag fasna utan för garaget..

Dörr sidorna sattes dit, i med högtalarna haha jo tjena du, ena var ju spräkt :O på nya högtalare illa som faan!

Jaja de finns ju saker att göra på den svarta så då börja vi me att ta loss gamla säterna i fram o sätta i dom andra eller 1 vart i satt iallfall..


Fick dra loss Nisse när han skulle hem då han skulle prova vara en bromskloss på en grus väg, han stog tvärs över vägen!!

Hem igen käka lite mat köttbullar o potatis mos vart det, när jag precis ätit klart ringde Grannen!

Vi tog en långpromenad med hundarna, mysigt o trevligt :)

Jobbigt bara att det är så fruktasvärt halt!! :( men men


Har även hunnit träffa bästa Sanna oxå !!!



Nej nu ska jag då krypa ner i min säng o mysa med min hund, uppsakttas alltid av han!!

Av Belinda Andersson - 17 januari 2011 14:40

Ja då var de måndag igen!!

Fy satan så slut jag, är trött som satan...

Har kört syster in till stan wiie va kul va?? nooot !!


Har jobbat lite lätt faktiskt, duktigt jag ibland haha :)


Igår var man ute i garaget i 4 tim ;) haha o va gör man där då i 4 tim,

jo man plockar ut ett stycke motor.

Hade dock ett jävla scho att få ut de men de gick till slut med lite exta hjälp av fader o broder.. Nisse hjälpte till hela dan, stort tack till Nisse!

Jävlades Lite med "Farfar" Jocke oxå, o han snodde cigg av mig den

jäveln haha!!


Snart ska jag ut i garaget igen, ta bort avgasröret, o en skruv till grenröret.

sen kmr Nisse när han slutat jobba så ska vi ta ut obäcket till 745a o in me svarta faran, på den ska de fixas med högtalare framdörrarna, avgasröret ska på, sen ska jag fixa fram 2 bromsok bak, kan dock inte vara svårt då nästan alla har 740isar..


Måste försöka få in lite pluggande oxå någon stanns, kanske kan göra det i sömnen.. :)


haha fan månen syns redan illa det juh måste jag säga!!


Ne nu ska hunden fixas eller han kan va ute medan jag är i garaget..

Kanske börja me en lättare städning där inne först

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards