Alla inlägg under oktober 2012

Av Belinda Andersson - 30 oktober 2012 15:27

Dålig på att blogga!!

I helgen var de fullt upp!

På fredagen var jag hanna & mamma i väg till valbo

en sväng och kolla lite.

På lördagen Besiktigades 7törstin och den gick

igenom med bara att tänka på!

På kvällen var vi till Saloon

Jag Pappa Syster Mamma och syster kille.

redan på saloon kom jag o Linus på att vi skulle

kolla vem som söp ner vem först och så vart de

då jag börja dricka när vi kom hem efter som jag körde

och jag vann :D Haha visst linus börja lite innan mig men va fan!

Jag har dessutom inte druckit på 6 mån så låg kanske ganska jämt!

Haha

Söndagen vart bara lugn, lite bakis var man allt men men!


Igår jobba jag. böt däck och den där jävla domkraften gick

sönder när jag hade ett däck kvar!! Sjukt irriterande!


Och idag har jag

Tränat

fixat hästar

Mockat

Städat bilen

och nu dags att göra lite

mer nytta innan man ska

börja laga mat!

Just de Rejdar fick sig bra med motion kan jag lova

när han vart elak mot lill sarha.


 



Av Belinda Andersson - 26 oktober 2012 00:36

Har känt att jag inte känt för att blogga,
Står ju i stort sett samma sak varje dag,
De är väl inte så roligt att läsa??

Idag har jag vart ute på äventyr,
Åkte till Gävle för att gå runt och kolla
När dom öppna rusta ÖB och stadium outlet
Men gick fan inte att gå runt och kolla,
Folk över allt, pensionär , babbingar, ja allt möjligt
Folk..
Vart inte så långvarigt där, så jag Hanna & Stina åkte till
Enköping i stället lämna Stina till sin mormor, hjälpte Hanna bära
Ett bord!
Sen träffa jag "onormala" vän Elin.
Haha klockren brud de där!!
En sak är säkert vi måste träffas oftare!!!

Handla lite på Willys innan de var dags att rulla hemma.
Åkte till min farmor en sväng för att hämta lite tidningar
Till Hanna!
Min vän flyttar ju!!

Kom hem och bara tog de lugnt,
Idag har jag inte haft ork att träna
Helt ärligt, men de tar jag igen i morrn!

Nej nu ska jag kolla film en stund
Innan de är dag att slå i hop dom små!

Nassi Nassi

Av Belinda Andersson - 24 oktober 2012 00:44

Vart Inge bloggande igår, visste inte riktigt vad
jag skulle skriva, åkte hit och dit,
Lilla Stina fick rida på lille rejdar,
gick jätte bra, duktig tjej de där :-)

Idag har jag vart in till stan en vända och lämna in
en firma bil där styrservon gått sönder,
så man fick använda sina muskler,
Städat lite här uppe,
Lagat mat, idag vart de biffar med potatismos och grädd sås :)

nu ligger jag i sängen har precis kollat Hollywood fruar,
Fixat en överraskning till Hanna !
Ska straxt sova tänkte jag!
Tränat har jag hunnit få med oxå!

Sötunge

Av Belinda Andersson - 21 oktober 2012 21:21

Har vart ganska seg idag måste
jag säga!
Dagen började med en hundpromenad med massa
lek för vovvarna, lexi och Tyra blir så stimulerade ett par
dar när dom har fått röja av sig ordentligt,
Märks på en gång på Tyra när hon inte fått träffa lexi
På ett tag!
Fick hjälpa grannen hem med ena hästen av två
som rymt!
Käka lite Frulle för de hann jag inte innan Anneli kom! :-)

Har vart hos bror och städat på kvällen,
Har myst lite med Wilja!
Nu har jag kollat runt lite på nätet,
och ska springa ut till stallet och fixa rejdar,
Sen blire träna av :-)

Av Belinda Andersson - 20 oktober 2012 00:45

Idag har jag var i stan (Uppsala) på dan och handlat,
Smink
Leggins
Handbrom grejjor till 7 törstin
Spår lina och sele!

När jag kom hem tog jag tag i den lilla busen rejdar,
Han fick motion och dusch ;-)

Sen vare min tur att göra mig i ordning
För att åka till Saloon och käka riktigt gott
Med mina vänner!
Saloon en en western restaurang
Med super mat, som ligger i Gävle!
Ett klockrent ställe att åka till !!
Rekomenderas till alla!

Jag var chaufför men hade otroligt kul
Än då! fick köra Linus Passat, den
var rolig och köra, hände lite när
Man tröck på gasen!!

Nu är jag hemma och ska sova!

Tackar för denna kväll alla inblandade!
Nassi Nassi

Av Belinda Andersson - 18 oktober 2012 23:08

Rejdar fick som sagt lite motion
Han var jätte duktig, nu börjar han till
Och med kunna trava lugnt, ser så
Kul ut när han springer i 180 med sina små ben :-)
Lyssna väldigt bra med !

Annars har jag hjälp syster lyfta upp bäddsoffan
Och ner med hennes säng från viden
Och de resulterade i ett uppsvällt finger
Och en röd/blå stortå!
Fasna med fingret under soffan, och sedan
Tappa jag greppet om den när jag fick loss fingret
Så den landa på stor tån!
Fingret gör lite ont men men!
Klart vart de iallfall!!

Träningen är oxå gjord så de blir
Väl bara till och sova misstänker jag!

Nassi Nassi

Av Belinda Andersson - 18 oktober 2012 16:35

Idag har jag

Tränat

Jobbat

Fixat hundar

Umgåtts med sofie mfl på solrosen!


De är väl de jag har gjort idag som de ser ut nu!

Vart precis klar på kontoret,

så nu ska jag ut och fixa den lilla Ponnyn

så han får röra på magen lite :D

Hundarna ska få följa med ut, och hoppas

inte den där drevern kommer och strycker om kring

här igen!


Nej nu ska jag fixa ute!

                

Av Belinda Andersson - 17 oktober 2012 22:43

Jajamen de var det! ;-)
Jag longera rejdar
Jennifer longera aman
Och lilla Linn red donlari!
Och de gick hur bra som helst,
Lite kul när man blir några stycken :-)
Så man har lite sällskap!

Tränat har jag med gjort,
Hundarna fick vara hundhagen
medan jag fixa stallet!
Men nu är de då dags att sova tror jag!
Ska bara kolla nybyggarna en snabbis innan
Jag total däckar!

Tack o god natt!
Nassi Nassi !!

Ovido - Quiz & Flashcards