Alla inlägg under mars 2011

Av Belinda Andersson - 30 mars 2011 14:32

Ja jag har då inte hunnit me att skriva här på ett tag! :/


I fredas vart de Saloon o Heartberak

Nisse Robin Jeanette, Linn syster o så självkalart var jag med oxå.

Vi hade skit kul måste jag säga, lyckad fredag.. :-)

Lördas var jag bakis typ hela dan, märks att man börjar bli äldre :P


Nu sitter jag o jobbar o njuter av att solen lyser :)

Har vart med Robin på bilprovningen i Tierp..


Ikväll vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska hitta på om jag ska vara helt ärlig!!

Något roligt ska jag nog kunna hitta på !!


 



Av Belinda Andersson - 22 mars 2011 13:11

Jag har ont i ryggen som faan, har haft de dagligen i 2 år, visserligen gör de mindre ont vissa dagar..

Men så i lördags märkte jag en knöl ibörjar av nacken, o efter som jag har vart öm i nacken ett tag så tänkte jag att de va den, så ringde för att beställa tid, va hos doktorn 7 min för att få veta att de inte va nå fel utan att de va ryggraden som va som en böld :O Är de normalt?????

Asså just nu har jag så jävla ont att jag knapp klarar av att bita i hop..

Usch säger jag bara.....

Doktorer!!!!!


Sitter och jobbar, ska snart ut till postlådan o hämta posten, måste säga att de är ett underbart väder ute :)

Ozzy sitter i linan o njuter av värme o solen, tyvärr tycker han de är roligare att springa runt o fria mellan grannarnas tikar än o va hemma så då får han sitta i lång linan :)


Inatt jag va till Sanna en sväng :) Hon bjöd på den goaste Kaddkakan du kan äta innan de är dags att somna, man är ju trots allt fet av en andledning ;) haha

Såg en sak vi vart alldeles stumma av..

Hur kan en person göra så ???

Asså hallå , skapligt fakskt o dessutom kommer en bli sårad på ett förjävligt sätt!!!

Hmmm sjukt måste jag säga...

Men trots de sjuka fick vi iallfall skratta lite åt de !!


Nej nu lär jag fortsätta innan jag lär lägga mig för att vila lite, så de inte smärtar allt för mkt i ryggen !!

Av Belinda Andersson - 18 mars 2011 13:04

Idag är jag barn vakt åt grannens ungar,

Lillan har fått lunch o sovit en stund, jag o älsta har kollat på barbie..



Nej nu ska jag leka lite , hade tänkt gå ut men de tillåter då inte vädret heller

Av Belinda Andersson - 16 mars 2011 19:10

Gud så skönt att solen är framme har verkligen saknat den :P

Man börjar känna mer ork o mer livslust faktiskt :)


Men guuu så dålig jag är på att blogga, sitter framför datan hela dan men ändå

så lyckas jag få inte klämma in 10 min till att klottra lite :)


Idag har jag jobbat, tvättat frima bil, och lekt lite med ozzy.. Han börjar tycka att jag är lite tråkig som inte tar tag i honom ordentligt.


Borde träna varje dag, borde gå en massa promenader varje dag, borde ut i skogen. Men liksom vart tog tiden vägen?

Förut hade jag hur mkt tid som helst kändes det som.. Jag var ute me hundarna hela dagarna träna små stunder hela tiden, va ute i skogen varje dag, men vart tog den tiden vägen??

Då hade jag dessutom 2 hundar att aktivera, o nu 1 o tycker jag inte får tiden att räka till honom..

Men ska nog lyckas snappa åt mig lite extra tid ska ozzan se!!


Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt, något ska jag nog hitta på som kan vara lockande..



Av Belinda Andersson - 11 mars 2011 11:53

Jaa nu sätter jag i hop billybokhyllor, Ska bli fint på kontoret jöh :P

Går ganska fort faktiskt :P

Hammra limma blir de ju en massa :P

Idag är de ju så vackert väder så funderar stort på om jag ska tvätta av 7törstigen så den blir vit  :P haha


Nej nu ska jag fortsätta med mina härliga bokhyllor ;)

Av Belinda Andersson - 9 mars 2011 12:54

Känns lite värdelöst att sitta inne i detta vackra väder, men men jobba måste man jöh..


Igår skicka jag in 2 uppdrag till skolan, och va med robin o Nisse.

När jag kom hem tog jag o Nisse en cigg, de behövdes nog...

Snart är mina cigg slut oxå :( värdelöst det med måste jag säga...


Vad ska man göra i dag då?

Jo jag Robin o Nisse ska till falun...

Annars blir de jobba, försöka klämma in en promenad..

Tyvärr Lundin hänger jag nog inte med till Gymmet i dag heller sorry.. får ta de i morgon!!!


Av Belinda Andersson - 8 mars 2011 13:01

Ja i dag är sjukt fint väder igen!

Har vart dålig på att blogga men har inte haft tiden till det..


I fredags, var det lugnt på dan, va me Robin på kvällen hade jag en liten fest,

Jag Robin Nisse Markus L Markus J Billy Ruben. Lite senare kom Tomas linnea o Josefin.

Vart skapligt full kan jag säga, men kul vare körde Öl spelet. Hihi

Hade min kusin o babingen här i helgen o dom va skapligt dryga kan jag säga..

Vakna av att Robin väckte mig kl 8 på morgen o sa att Ozzy leket kurra gömma med han haha. Så ut o leta efter han o jag kände hur jag vingla när jag gick..

Gick in o la sig igen o höll koll på om ozzy skulle komma hem. Efter 1 timme va han hemma och baksmällan kom, va helt färdig. Dessutom lär jag o robin sysslesätta ungarna som va här, o jag som är baksis satan ska ut o leka kull o kurragöma men de gick bra, baksmällan släppte lite iallfall..

Men hela lördagen låg jag som ett stök i sängen haha

Orka inget bara låg.. Ganska skönt det med..


På söndan fylle mor 43 år o syster var på hopptävling så jag fick åka dit med Robin , stackarn som är allergisk, men gratta mamma han dock inte se syster hoppa men hon vart placerad vilket är jätte bra :)  Körde Kusin o Nombia hem till sthlm.

Kom hem o drog lika fort igen, skulle köra hem Robin för ingen av oss orkade gå upp tidigit o köra han till bussen..


Nu har jag bara jobbat o taigt de lungt..


Uppdaterar sen


Av Belinda Andersson - 1 mars 2011 17:51

Trött som fan i dag, inte mkt sömn i natt heller, satt uppe med mor ett tag o drack te..

Sen gick jag in i sängen för att försöka sova igen men de gick inte de heller, så börja läsa en bok som jag fått låna av mor, Att välja Glädjen, tycker den va ganska bra av de jag läst men ändå tycker jag att de va lite konstig, känns som att man ska dölja sina känslor som är negativa och bara tänkte på posetiva tankar, men asså jag har levt i "glädjen" den glädje som inte är sann, man döljer det dåliga med gjädje, fast egentligen är det rent kaos under fasade och det tar som fan på krafterna kan jag lova...

Visst jag visar inte mina känslor så jävla bra nu, men jag orkar inte med folk som ska tycka synd om mig bara för att jag är deppig, va som vanligt hela tin i ställe..


Nu börjar jag även tappa lite matlust oxå, visserligen ganska bra, men att må illa så fort man har ätit är inte så mysigt..

Idag har jag jobbat, vart till tierp lämna dator sutti på kontoret med fakturor m.m


Skulle behöva ta tag i mitt rum oxå men har egentligen ingen ork till det.

Kämpar med vardagen ändå så det räcker och blir över...

Men att sätta sig o ta det lungt vill jag inte heller får då börjar tankarna rulla runt runt runt, o just nu pallar jag fan inte det... En Red Bull o sätta igång med städningen Underbart de där med redbull fakstiskt...

Man sover inget men man drar i sig en red bull så orkar man några timmar, sen en till, o en till, usch de där låter fan inge bra att dricka så mkt red bull men de är det ända sättet att få mig vara vaken..


Jag längtar till sommaren! Fan så underbart.. Dragracing power meet. Ohhh jag vill dit då slipper jag tänka o bara ha så underbart jävla kul!!!


Nej nu ska jag nog fan pröva de här med att städa tänkte jag!

Ovido - Quiz & Flashcards