Alla inlägg under april 2011

Av Belinda Andersson - 6 april 2011 13:37

Hur kan en person ha magen o komma o börja skälla ut en, höjja rösten på de sättet, mitt inne i samhället??

Du säger själv att jag inte ska yttra mig om de du säger, men jag behöver liksom inte skriva ett namn o folk vet redan vem jag skriver om, kan de beror på att den personen beter sig som han gör så folk vet precis vem det är.. Då har jag inte nämnt ett namn på den personen!!

Desstom har du druckit och du tror att jag tänker lyssna på dig då ??

Nej allvarligt talat, nu har du verkligen gjort bort dig !!!

Nu vill jag verkligen inte se dig!!!


Vad ska man hitta på i dag då ??

Funderar lite på om jag ska gå en promenad med ozzan en sväng.

Rensa lite tankar, är fortfarande skapligt irriterad sen går dagen!!


Av Belinda Andersson - 4 april 2011 14:28

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktist..

Hunden skulle behöva tränas faktiskt, men får se hur de blir med den saken!


Men vadå ett test?? Hur kan du testa med en sådan sak ??

Jag fattar just nu inte vad du tänker med faktiskt !!

Du säger att du ångra de du skrev, du visste inte vad som flög i dig,

sen vare ett test, ja du jag vet inte vad jag ska tro faktiskt..

Du säger saker ena dan den andra ångrar du dig, o du vet inte vad som flög i dig,

men hur många gånger har man inte hört de !!

Aja orkar inte lägga energi på de här nu!!

 

Nu ska jag göra något vettigt istället !!



Av Belinda Andersson - 3 april 2011 16:22

Men asså hallå, lägg ner allt!!

Vad fan tror du ??

Hmm.. bara för att jag är ute å åker med mina vänner en kväll så älskar jag dom o vill ha barn med dom ??? hmmmm ja du jag säger då de....

Vad tänker du med egentligen?????


Igår var jag ute o åkte med Nisse Robin Lundin o Billy, Nisse körde, dom tre som satt i bak drack o vart skapligt fulla ganska kul att lyssna på deras fylle gnabb :P

Tack grabbar för en trevlig kväll !


Idag sov jag till kl 10 typ sen klev jag upp hjälpte mor med maten till grabbarna som jobba i dag, åkte fram köpte fika, käka o fixa, ut till stallet ut med hästarna, Mocka väga hö osv..

När jag nästan var klar med mockningen Kom Wicky Tindra & Freja..

När jag gjort allt klart tog jag upp Frejsan o mös lite sen gick vi in o fika lite mer :)

Ut till stallet igen o släppa in hästarna, regna ju så mkt inge roligt för dom att va ute o bli blöta då heller !


Just nu gör jag inte ett skit, vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. Något lär man ju hitta på iallfall..



Ovido - Quiz & Flashcards