Alla inlägg under februari 2011

Av Belinda Andersson - 28 februari 2011 23:32

Nu har jag verklingen försökt på mig med de här att sova, men de funkar då fan inte för mig!!

Blir så less, jag får väl städa rumme elle nå vill inte ligga o tänka på allt, orkar inte tänka på allt....

Städa rumme tokordentligt, sen kanske man pallar sova annars blir de ett vaket dygn för mig!!


  

Jag fäller en tår, jag vet att jag inte får,

men smärtan den lockar, kniven jag blockar

denna kniv, håller mitt liv, men vill inte ta mitt liv,

det är ett förstort kliv,

Jag ska bara lida, de ska bara svida

de ska bara kännas, det ska bara brännas

de ska bara smärta, allt ska bara lätta

de kommer en flod, de frorsar blod,

som så många gånger förr står döden vid min dörr,

Men jag vill inte släppa in den

För detta är inget stort kliv,

Det är bara mitt liv

 









Av Belinda Andersson - 28 februari 2011 17:57

Fy fan vilken pissig dag!!

Mens värk så jag inte vet vart jag ska ta vägen, gör ont som faaaan!!

Inget hjälper heller... Usch vad jag hatar denna dag!!

Min tv hade hundarna sönder när dom lekte o råka kasta upp leksaken på tv...

De är verkligen inte min dag idag!!


Bobbin har åkt till sin mor så inge sällskap har man heller.. :(

Hmm vilken dag asså!!


Nu har jag suttit o jobbat i 2 timmar inte så mkt men de är lite iallfall, plus att jag inte klarar så mkt nu när jag har så in i helvete ont...

Ska lägga mig i soffan o skrika lite tills någon kanske hör mig ! haha




Vad ska man göra när man känner att man faktiskt inte orkar något, att man bara vill sova bort hela dagarna o inte göra ett dugg...

Hur ska man göra för att vardagen ska kännas lättare,

Att känna att man är duktigt på något, o inte känna sig värdelös,

Jag vill känna mig glad, o inte på gränsen till trårar..

Att allt runt om mig är viktigare än mig själv, att fixa med allt för att se alla

andra nöjda o glada, man tar sig själv i sista hand.

Usch orkar inte gå in i en derprition just nu, orkar inte ta tag i det heller...

Hur ska jag orka med allt runt om kring mig när jag inte ens orkar bry mig om jag går ner i en deprisson. Jo men de går faktsikt ganska bra, ett leende på läpparna, säga ja till allt, fast man inte orkar eller vill..

Prata som ingen ting, säger att allt är bra..

Gud så duktigt man kan va på att dölja saker !!

Av Belinda Andersson - 25 februari 2011 12:00

Nu snöar det igen, fy fan så värdelöst, vakna i morse o ville typ inte kliva ur sängen för än snön är borta fy fan så less jag är på snö!!


Trött som ett odjur är jag, hmm ja du de har väl sin förklaring,

Ne ska städa lite så inte robin dör av all päls från hundarna i rummet :P



Av Belinda Andersson - 24 februari 2011 12:41

Fan jag blir nog en isbit snart asså, eller en iskloss kanske man kan säga!!


Har legat o kollat på Full Frys under täcket med Katla brevid mig!

Vad ska man nu göra ??

Kan åka till Shase billisanna tror jag!

Av Belinda Andersson - 24 februari 2011 10:37

Idag var man uppe med tuppen igen :)

Lär de köra robin så han kunde ta sig till Plugge.

Kallt som fan är det i huset, håller på att frysa i hjäl... :(

Katla o ozzy har haft de Mysigt hela natten, så snart valkas det valpar..

Guuu så mysigt med små rottis valpar som springer om kring..


Igår rädda jag faktiskt sanna från att bli smal, hon hade abstiens efter choklad, och jag som faktiskt förstår henne fixa de där åt henne ;)


Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, tänke gå ut o gå med hundarna men jag låter nog fan bli det, de är för kallt, jag kommer ju vara en stor isklump som inte kmr ta mig någon stanns  :P


Nej nu ska jag lämna in min tidrapport ;)

Av Belinda Andersson - 23 februari 2011 15:08

Fast de har vart -15 grader så tycker jag inte de har vart så kallt ute, solen värmde bra idag..

Idag kom ozzys flickvän :) Katla. Nu ska dom ha mys pys ett tag ;) haha


Har suttit o jobbat ett tag nu, o pratat med Sanna Pullan, trevligt trevligt :)

Ska snart hämta Robin i tärnsjö :)


Nej nu ska jag dra här i från  ett tag pallar inte sitta vid datan allt för länge..


Ett stort tack till alexandra Andersson som hjälpte mig med bloggen..

Av Belinda Andersson - 22 februari 2011 13:20

Nyss fick jag en promenad, på 1 - 2 km, min lilla syster tog ut han när hon gick ut, o vips va han borta, vet inte vad hon o mamma gör med ozzy men så fort dom är ute me han så har han rymt..

Aja fick hämta han hos nisse, undrar jag om han löper efter som han drog med en sån fart dit, tycker dock att han har vart duktigt för på vägen hem såg man hans fotspår på vänster sida så han vet ju vilken sida man ska gå på i allfall ;)


Nej kolla på film en stund kanske?!




Av Belinda Andersson - 22 februari 2011 10:46

Uppe med tuppen bror kom o väckte mig, lyckades iallfall sova 2½ timme i natt iallfall.


I går var jag i österfärnebo ett tag, gjorde mat o kolla film, kolla på någon konsting film om en elefant som va hög haha :P

Mysigt värre, tack Robin för de trevliga sällskapet :=)


I dag är jag typ mottligt sur, är 21 kr från ett cigg paket, blir fan tokig på de här med cigg o pengar :@ O vet fan inte vad jag ska göra för att få dom ciggen :S faan så less jag blir!!


I dag ska jag jobba lite, ta mig en promenad, sen vet jag inte riktigt hur det blir faktiskt, de märks vad jag gör för skojj ! :)


Känner mig seg som fan, inte ork eller lurs, kanske för att man typ är haft död när man knappt sover!


Nej nu ska jag sätta fart med jobbet :)

Ovido - Quiz & Flashcards