Alla inlägg under april 2012

Av Belinda Andersson - 26 april 2012 00:05

Jaa de kan man verkligen säga.. Denna jävla smärta.. Att dratta ner för trappan kan jag inte rekomendera..

De gör ont, och speciellt revebenen gör extra ont.. Men har bitit i hop så mkt som möjligt i dag för att orka med!

Att knappt kunna sova för jag vaknar så fort jag lägger mig på höger sidan..


Men har hunnit med lite idag..

Fikat med Lena :) Mycket trevligt:)

Åkte hem för att vila lite innan hund promenad,

åkte fram med Tyra myran så hon skulle få träna lite på att gå i samhället och så fick hon gå med sin

bästis Lexi.. Det gick jätte bra trots märta och Tror faktiskt till och med Tyra förstod det, för så lungt och fint

som hon gick i dag har hon nog inte gjort! Drog aldrig i kopplet, stanna till och vänta in mig! Tycker hon var jätte dutkigt..

Sen åkte jag hem ännu en gång och la mig på soffan för att kolla tv och vila lite..

Sen tog jag och stoffe och åkte in till stan, jag behövde handla men vill inte köra längre sträkor för att jag har så ont så han fick köra ! :) Tack så jätte mkt för det :D

Jag köpte hund mat, Hund ben, hår färg och lite godis :) Och ett halsband till tyra med det var för litet tyvärr :(


Nu kollar jag på tre kronor och jag ska försöka mig på att sova.. Blir inte så mkt sömn så fort jag lägger mig eller kommer åt höger sidan så gör de otroligt ont! Drygt de där..

Men God natt :D


Här kommer en liten bild på gose kissen Sven Harry

 

Av Belinda Andersson - 24 april 2012 23:38

Jahua vad ont jag har i i min kropp, en resa ner för trappan gjorde verkligen inte succe :P

Vart ingen promenad eller vart en kort promenad , tills jag kände att skavsåren börja blöda så då vände jag och gick hem. Kunde inte trottsa den värken faktiskt..
Jag fick hjälpa min lilla syster istället med hinder när hon skulle hoppa med Donne.


Sen har jag vart fram och umgåts med lite vänner och tagit en cigg :D

Men nu ska jag faktiskt sova så jag orkar morgon dagen oxå..


 

Av Belinda Andersson - 24 april 2012 16:14

Jag kommer knappt i håg när jag använde bloggen sist :/Jag har nu två rottisar Ozzan som jag alltid haft och Tyra som är 1 år.Idag har jag jobbat, ska ta mig en promenad om ett tag! Nu måste kilorna bort, vovvarna följer självklart med :pOzzan får oftas gå lös ! Och det går super bara, igår fickjag verkligen lydnaden på prov på ozzan då de sprang förbiEn hare framför nosen på han och han lyssnade på mitt stanna :)Tyra däremot tyckte de var en hemskt rolig sak som hoppade iväg!Nej nu ska jag göra lite nytta innan promenaden!

Ovido - Quiz & Flashcards