Direktlänk till inlägg 2 januari 2014

nytt år nya tag!

Av Belinda Andersson - 2 januari 2014 02:21

Nu har 2014 startat , får ta tag i bloggen igen! Unde jul o nyår har de vart otroligt mkt o göra och orken att skriva av sig har inte funnits!
De har som sagt ändrats lite under julhelgen, de har inte vart som tidigare jular som förstås är förståligt med tanke på de som hänt! Bra elle dåligt med de? Nja jag vet ej faktiskt kanske både och elle.. nja jag vet ej!
Mycket som förändrats under 2013 och de har vart ett förbannat jävla tufft år! Men jag kämpade igenom de !! :)

Nyårsafton var helt suveränt trots att jah ett tag skulle bli nykter o vara hemma! Men mina underbara grannar såg till att jag kom hem till 12 slaget och fick kolla till djuren , var skrållans första år med smällare och hon reagera inte ett dugg hemskt skönt måste jag säga!
Sen efter att dom smällt av de mesta gick jag till grannen och hon körde tillbaka mig till festen :)
forsatte firandet tills de var dags att pka och hjälpa en underbar vän som mådde dåligt! Och ett stort tack till sanna som ställde upp och körde :)

Idag har jag mått fantastiskt bra :) lite små seg men inte så farligt :)
fixade hästarna när jag vaknade o hundarna! Sen gick ja in o kolla på tv innan de var dags att åka fram o käka pizza med Sofie som satt hemskt fint :)
Åkte hem och kolla på fjällbackamorden :) sen drog jag iväg med sanna och oscar en sväng :)
kom hem igen och forstsatte kolla tills stoffe fråha fråga om jag ville hjälpa till o lyfta av huven från oldsen så han kom o hämta mig o så fixa vi de o sen skjusa han hem mig :)
nu ska jag straxt lämna soffan o gå in o lägga mig i sängen och kolla på skilda världar :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Belinda Andersson - 29 februari 2016 00:06

Vaknar på morgonen och hoppas på att vara utvilad och inte vaknat flera gånger under natten och grinat av smärta, eller att jag fått klivit upp och hämtat papper för att jag börjat blöda näsblod för att man har så ont.. Kommer upp i köket tar en A...

Av Belinda Andersson - 14 oktober 2014 23:58


När man känner att allt börjar rulla på livet börjar få struktur igen efter årets olika händelser! Jaa man känner faan nu jävlar är de bra, jobbet funkar bra och livet rullar på! Men vad händer då? Jo jag får hem ett brev om att kortet återkalla...

Av Belinda Andersson - 3 juni 2014 00:09

Jah ibland är man ganska blåögd och går på vad folk säger! Lite som att linda en runt dennes finger för att kunna få ut de man vill ha för att sedan ljuga ihop nått som låter bra för att sedan skita i de man sagt tidigare! Men nu äre bara inse att...

Av Belinda Andersson - 15 maj 2014 22:35

Ibland kan man ligga och fundera på saker och ting, framför allt när man har mkt uppe i hjärnkontoret och till o med ont i kroppen så man inte kan göra annat än att ligga ner och tänka!   Just nu i min skalle snurrar de runt de här om vänner ...

Av Belinda Andersson - 12 mars 2014 19:58

Ja, vart fullt upp och har inte haft tiden eller o sällskap skriva här! Vardagen rullar på i ett ! Solen har kommit vårkänslorna kommer fram! Idag har solen värmt på hemskt fint kan jah säga :) Tog motions rundan med skrållan teäna henne på a...

Ovido - Quiz & Flashcards