Alla inlägg under juli 2013

Av Belinda Andersson - 31 juli 2013 00:20

Inatt kunde jag inte alls sova! Va ute och åkte typ hela natten och när jag kom hem hade jag så fruktansvärt ont i mage! Låg och vred o vände på mig till än sju i morse!

Lyckades till slut somna och vakna vid tolv tiden!
Satt i köke en stund men sen åkte jag in te stan!
Drog ner på stan för en gång skull och kolla lite!
Och hitta lite att släpa mig hem! :)

När jag kom hem röjde jag upp lite här och sen la jag mig o kolla film och bara var!
Ganska skönt, men låg och funderade på att gå ut och gå men regnet bara vräckte ner! Så får ta nya tag på promenad i morgon :)

Sen efter ett tag så drog jag fram en sväng, sen te Micke och sist till Ruben !

Nu har jag lagt mig till rätt och kollat runt lite på rottweiler valpar! Vill så gärna ha en men får vänta tills jag är "frisk".

Nej försöka sova lite tror jag :)

Av Belinda Andersson - 30 juli 2013 04:56

Inatt vart de en vända till stan med Hanna för jag klara verkligen inte av att somna trots att min kropp var helt slut, man bara låg och vred och vände på sig men de hjälpte inte, huvudvärk värk i rygg och mage gjorde inte saken bättre!

Vakna lite halv sent men vakna första gången vid åtta tiden men somna om då jag igen !

Åkte fram till kiosken och snacka lite skit och hjälpte till med de jag kunde!
Sen drog jag upp till Louise och kolla lite film med barnen och sen drog jag och Louise in till stan och kolla efter paket till hennes son!
Hitta en typ av data där de finns lite spel! Och lite kunskapspel elle vad man ska säga! Men några leksaks motorcyklar i form av en HD fan de då
Inte !

Vi käka lite och sen åkte vi hem!
Va i väg en sväng innan jag åkte hem!
Satte mig i soffan en stund och lyssna på music men insåg att jag inte kunde sova och rastlös var jag oxå! Så jag drog in till stan en sväng ! Åkte hemåt och Ruben hörde av sig o hade tråkigt och va hungrig så jag hämta upp dom och drog till Pellans dom
Käka och jag prova en energi dryck vid namn pussy som smaka vidervärdigt! Gick fan inte att få i sig den, inte ens halva gick de att få i sig!

Vi satt och snacka en del innan vi åkte hem ! Jag lämna av dom och åkte hem men när jag kört en bit på "våran" väg så kommer Diva och Steeven vinglandes på cykel
Vände och fråga om dom ville ha skjus hem och de ville dom så klart!
Så nu är dom lämnade och jag har hoppat i säng och ska sova lite! :)

Av Belinda Andersson - 28 juli 2013 23:54

Har inte hunnit med o blogga, dagarna bara försvinner och när jag ska blogga somnar jag!

Jag var i Enköping några dagar! Jätte trevligt och skönt!
Att bara komma bort när man känner allt bara är skit och man är less på de mesta!
Massa bebis mys vart de :)
Tackar för att jag får vara hos Elin med familj!

När jag åkte därifrån hämta jag Nisse på Arlanda och vi åkte hem!

På torsan åkte jag och Nisse in till stan och handla ! Jag skulle kolla efter ett linne men hitta inte de! Nisse köpte mcställ och lite annat så han kunde börja köra mc!
Kom hem och städa och fixa lite!
Sen fick jag åka till stan och hämta tjejorna som kom från Åland! Deras packning fick knappt plats i bakluckan på x3an!
Rulla mot våla och körde runt dom! Denna gång var dom inte lika hesa som förra året!

Vi åkte och bada och sen lämna jag av Jessica i Tärnsjö och syster o bina
I våla sen drog jag till Louise ett tag och sen vidare till Marie där jag satt ett tag och snacka :)

På fredan var de dags att åka till arenan på dragracing!
Jag och Micke drog dit och så var Anders kurtan bina och Bosse där!
Hemskt skönt att sitta på läktarn och kolla på drag race :)

Drog sen in te stan och fixa lite sen kom jag hem och somna till men fick inte sova allt förlänge innan jag vart väckt och de var dags för bmw träff i Strängnäs! Haha resan dit och hem kommer vi nog inte glömma! Haha den ena galnare än den andra!
Käka lite glass och kolla på bilarna!

Stanna till på vallen och kolla in partybussen och var lite social ett tag innan de var dags att åka in te stan o hämta folk!
Kom hem och tokslockna!

På lördan fixa jag lite hemma åkte fram för att gå på bolaget åt mor och bror sen vidare till kiosken och tog en cigg med Nisse sen till vallen och va lite social med Sofie och Lousie. Hem och börja göra sig i ordning för kvällens bravader!
Åkte och hämta Stoffe åkte till grannen fodra hennes hästar hämta
Mor och sen till Stoffe och Gayle för att hämta Jocke och Stoffe !

Sen bar de av mot furuvik och stiftelsen! Super bra spelning och jag ser dom gärna en gång till!
Dom tog publik rekordet på furuvik! :)
En super kväll med alla underbara
Vänner :)

Idag har jag åkt båt hela dan och käkat gott!
Även en super dag :)

Nu är jag helt slut och har försökt att sova men har ont i ryggen och en hemsk hosta! Drygt som satan vill jag lova!


Lite bilder från dagarna

[Bild]

Av Belinda Andersson - 23 juli 2013 16:11

Igår var jag hos doktorn på kontroll och operations tid! Nu jävlar är de nära! Hemskt skönt vill jag lova!

Efter läkarbesöket åkte jag till Enköping för att umgås med Elin och hennes familj! Myst ganska mkt med lille Colin på tre veckor och busat lite med stora syster Soey, och man kan ju inte låta bli att mobba pappan lite :) haha!

Käka tacos och sen la vi oss och kolla lite film när barnen lagts sig!
Sen la vi oss ! Vi var lite utspridda,
Elin o barn i sovrummet, Jimmy i soffan och jag i köket ! Haha

I morse vakna jag vid 8 tiden, gick ut på balkongen och sen tog jag täcket och kröp ner i soffan, och lyckades somna om ett tag !

På eftermiddan packa vi ut oss i bilen jag fick låna Jimmys passat och han tog min bil, annars hade vi inte fått plats!
Drog ner till Jimmys jobb och hämta lite saker och sen drog vi o handla!

Vi har käkat lite, jag har tagit disken och jimmy har kommit hem!

Får se vad kvällen har att erbjuda!
Imorgon bär de av till Arlanda och sedan hem!

Av Belinda Andersson - 22 juli 2013 00:45

Jag vakna ganska sent, tog ut Ruff och satte mig ute ett tag, rensa lite tankar ! Sen drog jag fram till kiosken och sen upp till Louise där Sofie var! Var där ett tag och snacka lite och var social! Trevligt :)

Sen drog jag in till stan och umgicks med Elin och hennes familj !
Fick mysa lite med Colin!

Drog hem efter några timmar och dom skulle hem till Enköping!
Kom inte ens halv vägs innan syster skulle ha skjus!
Fick köra henne ,
Stanna på kiosken och prata lite där och sen till Marie och var lite social och sen till Micke!
Känns som att jag fart runt lite idag!
Kanske inte var de som var tanken men så vart de!

Fixat lite här uppe och Ruff har fått sitt så nu ska jag krypa till sängs!

Av Belinda Andersson - 21 juli 2013 04:35

Jag var i stan hos Elin på eftermiddan, jätte trevligt! Snacka en massa jag fick mysa med lille Colin :)
Så mysigt!

Åkte hem och fixa Ruff och gick upp o la mig en stund,
tankarna snurrar, dom senaste dagarna har jag bara känt att jag inte orkar! Är less på allt! Vill bara bort, långt bort, skita i de mesta och komma bort från vardagen!
Jag orkar inte vara hemma orkar inte vara i byn! Vill bara bort från de!


Ruff flyttar hem på måndag, då jag känner som jag gör och min allergi har satt igång och min röst vill inte vara med mig alls och hostan gör inte saken bättre!
Även kontroll och får reda på operations tid på måndag!
Sen drar jag nog till Elin och stannar några dar som de känns nu!

Sen drog jag iväg och tog en cigg med en vän! Och sen körde jag hem Freddan och stanna o tog en cigg med Micke!
Hämta Marie Jeff Kalle Tommy o Stefan och körde hem dom!
Att Kalle inte är som alla andra kan man ju räkna ut, att man satt dubbelvikt när han härma en kille
Som skulle köpa ena bilen, den brytningen han hade ! Haha ja du sen vart de bara värre o värre! De var dödakameler som var kebab! Och för de va syster bror kusin för att äga en Audi! Ja du önskar jag kunde spela upp hur han lät!

Nu är jag iallfall hemma och ska försöka sova!

Av Belinda Andersson - 20 juli 2013 17:33

Igår fixa jag med Ruff och lite sånt sen drog jag fram med Sofie!
Satt vid kiosken och funderade på vad vi skulle göra!
Och bestämde oss för att våldsgästa Macke!
Vart lite fika där och sen planera vi lite för kvällen! Vi skulle göra och äta midda hos Macke!
Drog hem och fixade oss och jag fixa Ruff!
Sen fram handla lite och hämta upp Sofie och åkte till Macke!

Börja med att göra allt skära sallad och steka köttfärs! Tacos! Mmmm :)
Vi käka lite och gick ut och satte oss!
Efter en stund kom Fredrik Emma Roger och Jon!
Satt och snacka och skämta lite om lite allt möjligt haha! Trevligt hade vi!

Drog hem till mig en sväng och sen gick vi till grannen och hälsa på lite och gosa med hans kattungar :)

Sen åkte vi till Oscar för poolparty :)
30 grader i poolen och 9 i luften! Tror folket frös när dom klev upp vill jag lova! Jätte trevligt :)

Fick köra folk hem och landade hemma runt halv åtta i morse!

Sov till kl ett klev upp fixa ruff och nu är jag i stan och hälsar på Elin!

Av Belinda Andersson - 19 juli 2013 00:40

Vakna tidigt fixa ruff och lite sånt!

Sen drog jag fram till Sofie och sen vidare fram till kiosken , va lite social med Sofie Louise Henke och Mia!

Åkte hem en sväng och sen drog jag och Sofie till stan :) hon shoppa lite, vi käka och sen drog vi till Anna och Patrik där vi fick skallen fixad!
Jag blekte och toppade håret och jag vart super nöjd :)
Tack så jätte mycket !

Drog hem lämna av Sofie och vidare hem och böt bil och sen mot harbo en stund :)

Nu är jag hemma Ruff har vart ut och jag ska försöka mig på o sova lite!

Var inga bilder tagna idag så resultatet från ni se i morgon

Ovido - Quiz & Flashcards