Alla inlägg under oktober 2014

Av Belinda Andersson - 14 oktober 2014 23:58

När man känner att allt börjar rulla på livet börjar få struktur igen efter årets olika händelser!
Jaa man känner faan nu jävlar är de bra, jobbet funkar bra och livet rullar på! Men vad händer då?

Jo jag får hem ett brev om att kortet återkallas, inte en varning ingenting, jahaja vad gör jag nu?
Anledningen till att kortet återkallas är
I början av maj var Jag med i en trafik olycka i en väldigt trafikerad korsning, står och väntar på att bilarna ska passera, ser en bil blinka till höger och ska ner på gatan jag ska ut ifrån, jag kör ut och bilen svänger inte utan kör rak in i förar sidan! Får böter och betalar dom.
Och nu typ ett halv år senare drar dom in kortet i två månader


Jag bor 6-7 km från affärer från bussar, då jag jobbar inom hemtjänsten behöver jag körkort där.
Känns så jävla trist att inte kunna ta sig någon stanns!
Jag som älskar att köra bil, finns inge bättre att bara köra inte ha något mål med bil körningen utan bara köra längs vägarna och känna sig fri!

Aja nu har jag fått skriva av mig lite

Ovido - Quiz & Flashcards