Alla inlägg under september 2012

Av Belinda Andersson - 30 september 2012 02:22

Jaa idag har de vet lugnt,
Har varit barnvakt nu på kvällen
Kom nyss hem,

När Lill killen somnat så roade jag mig med att
kolla på film!

Nu äre dags att sova! Nassi

Av Belinda Andersson - 29 september 2012 15:28

Jaa, idag har de då regnat en hel de.l

Låg fasktistk i sängen ganska länge idag!

Hundarna klaga inte heller kan jag ju säga,

annars brukar dom faktiskt väcka mig!


Har tränat,

käkat lite

Hjälpt syster och plugga!

Nu kollar jag på tv och tar de lugnt!


Fan är sugen på Saloon, kanske ska unna sig de i morgon kanske ?

Sitter ju fin fint :P.

Blir en lugn lördag!

Och kvälls träningen får vila ikväll!

Kommer säkert bli rastlös när jag inte tränar

Men får roa mig med ett litet barn i stället :D



Av Belinda Andersson - 29 september 2012 01:09

Ja nu har jag pillat runt lite på bloggen,
Tror de vart ganska bra! :-)
Eller vad tycker ni?

Idag har jag vart med Sofie halva dagen,
Vi var på solrosen en sväng,
Sen gick vi hem och käka lunch
och kolla lite tv!

Hämta crosstrainern idag :-)
Gjorde våfflor, Stina och Hanna käka här,
plocka undan lite lätt i köket.
Åkte till farmor och fixa för sista dan!

Sen körde jag bror till Uppsala
när jag kom hem träna jag ett tag!

Nu äre dags att sova!

Nassi Nassi

Så nu finns de lite tränings redskap hos mig!

Av Belinda Andersson - 27 september 2012 22:46

Är helt slut nu, blundar jag så somnar jag nog
Omgående!

Träning vart de 2 ggr i dag
Hantlarna funkar bra, fick lite tips av bror vad man kan
Göra!

Vart på foreverliving möte,moch har blivit återförsäljare!
Är de någon som är sugen på att gå på en må bra stund är de
bara att höra av er!

Har vart hos farmor och fixat sista dan i morgon!

Igår åkte min kära mormor in till akuten, hon har fel på
Hjärtat, hoppas hon blir bättre!

Nej nu ska jag sova, så jag orkar kliva upp i morgon
Och börja träna!

Nassi Nassi

Av Belinda Andersson - 27 september 2012 16:00

Idag har jag åkt till eskilstuna med syster och stoffe!

Syster skulle göra risk2an, medans hon gjorde det

så drog jag och Stoffe till Tuna Park,

skulle kolla Jeans och skor, sluta med bara skor!

Och så åkte vi till Rusta och handla hantlar!

Inte dom bästa säkert med duger till mig iallfall :D


Är ganska seg måste jag säga!

Tar på kroppen de här med att gå

upp JÄTTE tidigt :P


Nu ska jag ta och träna lite tänkte jag!


Just de det har kommit ut film från Bimmer Of Sweden

bra film :)

https://www.youtube.com/watch?v=werYaNtp0ck

Kolla !!


Så här ser skorna ut jag köpte !





Bempan !

Av Belinda Andersson - 26 september 2012 23:01

De är vad kvällen bestått av!
Annars har jag vart till farmor
Hjälpt hanna
Gått till kiosken med flingan
Och en sväng till Tierp
Och kolla på nybyggarna
Me Niclas !

Hundarna har vart ut,
Jag ska träna magen,
Och somna fort!
Kl 5 ringer väckerklockan
Och kvart över nånting ringer
Min personliga väckarklocka
Bästa Lena!
Tänk att få vakna upp
Med hennes ord!
Hahah

Nej god natt

Av Belinda Andersson - 26 september 2012 12:33

Igår var jag super trött och orka inte blogga innan

säng dags!

Var som sagt på hund kurs med ozzan!

Gick väl bra fast jag gjorde små fel,

tänkte inte riktigt, vet inte varför min hjärna var helt borta

igår! Tröttheten kanske!


Idag har jag tränat, vart fram och handla lite lunch,

vart yogurt och macka sen köpte jag skölj medel som

luktar otroligt gott :)

Har sån jäkla träningsvärk i magen!

Men de är ett gott tecken :D


Vädret är inge vidare i dag kan man ju säga!

Ska till farmor om en stund tänkte jag !


Nej vet inte vad jag ska skriva ska nog göra

lite nytta :)

 

Av Belinda Andersson - 25 september 2012 13:05

Ja idag är de löning!

och jag har gått lilla rundan på 5,6 km

efter de kom Sofie hon va duktig och cykla hit,

När hon skulle dra så tog jag en cykel och

cykla med henne en bit, kanske 1½ km

vet inte riktigt hur långt de är till lagbo

här ifrån!

Men en sak är säker, jag ska tycker inte om cyklar med

växlar jag ska ha en växel fri cykel!


Har inte gjort några Sit ups än eller plankan eller armhävningar

ska göra de efter lunchen tänkte jag!

Ikväll blire hund kurs!


 

Ovido - Quiz & Flashcards