Direktlänk till inlägg 25 april 2013

Onsdagen

Av Belinda Andersson - 25 april 2013 01:15

Idag har jag gjort dittan o dattan!
Jag hade inte inte ont idag, och de var hemsk skönt!
Fixa hunden på morgonen,
Fixa lite hemma innan jag drog till kiosken en stund!
Träffa Sanna drog ner till laksjön satt där en stund och snacka och så såg vi en tusilago elle hur d stavas!
Sen drog vi in till stan och fixade lite :)
Handla lite hundmat och godis till ozzy och handla lite ljus oxå!

Kom hem och la mig o vila en stund,
Fixa ett tag på kontoret!
Inte ens där får jag vara ensam utan att katten ska klänga o kliva över tangtborder när han inte får uppmärksamhet!
Tog ut ozzy och drog och fixa lite sen tog jag en kopp te me Anneli o h snacka lite skit!
Efter de bärde det av till Micke, tog några cigg o snacka lite !

När jag kom hem lös det i stallet, så tog ut ozzy och gick till stallet för att natta hästarna!
Sen när de ändå lös på ridbanan passade jag på och träna ozzan i lydnaden, gick bra han var ganska taggad :)

Gick in när jag vart klar och kolla vad mor höll på med, hon satt o gjorde rosor!
Sen skulle jag gå upp och lägga mig, Måns hoppa ur fotöljen och Arne hängde på, så nu är de 2 rottisar och en katt i sängen, måste säga att de är ganska trångt!
Nu ska jag försöka mig på och sova lite !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Belinda Andersson - 29 februari 2016 00:06

Vaknar på morgonen och hoppas på att vara utvilad och inte vaknat flera gånger under natten och grinat av smärta, eller att jag fått klivit upp och hämtat papper för att jag börjat blöda näsblod för att man har så ont.. Kommer upp i köket tar en A...

Av Belinda Andersson - 14 oktober 2014 23:58


När man känner att allt börjar rulla på livet börjar få struktur igen efter årets olika händelser! Jaa man känner faan nu jävlar är de bra, jobbet funkar bra och livet rullar på! Men vad händer då? Jo jag får hem ett brev om att kortet återkalla...

Av Belinda Andersson - 3 juni 2014 00:09

Jah ibland är man ganska blåögd och går på vad folk säger! Lite som att linda en runt dennes finger för att kunna få ut de man vill ha för att sedan ljuga ihop nått som låter bra för att sedan skita i de man sagt tidigare! Men nu äre bara inse att...

Av Belinda Andersson - 15 maj 2014 22:35

Ibland kan man ligga och fundera på saker och ting, framför allt när man har mkt uppe i hjärnkontoret och till o med ont i kroppen så man inte kan göra annat än att ligga ner och tänka!   Just nu i min skalle snurrar de runt de här om vänner ...

Av Belinda Andersson - 12 mars 2014 19:58

Ja, vart fullt upp och har inte haft tiden eller o sällskap skriva här! Vardagen rullar på i ett ! Solen har kommit vårkänslorna kommer fram! Idag har solen värmt på hemskt fint kan jah säga :) Tog motions rundan med skrållan teäna henne på a...

Ovido - Quiz & Flashcards