Alla inlägg den 22 december 2012

Av Belinda Andersson - 22 december 2012 01:00

I morse gick jag en promenad me ozzan
De blåste lite små skyligt om kinderna!
Ozzan fick springa lös men inte allt för långt i från mig
Då jag hör att de springer varg här i kring, men den borde
Sprungit en bit här i från nu tror jag!

Kom hem men fick i stort sett åka fram på en gång,
Lärde springa på bolaget åt far!
Träffa Sofie och Bente :-) Lill killen ville till bilen.
Sprang in på tempo och köpte go fika,
Baguetter skinka kycklingröra och juice !

Kolla lite på tv men råka somna tio min
Sen börja jag slå in lite klappar!
Pappas julklapp va krånglig att slå in men
De gick :-)
Körde fram syster, va in på kiosken åkte och köpte
Mammas paket, den kommer bli krånglig att slå in :-p

Kolla lite på tv innan jag gick ut med Ozzy!
När jag gick förbi hundgarderoben insåg jag att
Jag än i dag inte plockat bort Tyras saker!
Kanske är dags för det!
Lägga undan de någon stanns
Kan ju kanske vara bra o ha i framtiden!

Känns fortfarande lite små konstigt att hon är borta
De är inte två hundar man ska hålla koll på,
Inte två hundar att kalla in!
Iofs brukar ju Arne få vara med ibland :-p

Nej nu håller jag på att somna!

God natt
Just de vi har en lite annorlunda gran i år!

Ovido - Quiz & Flashcards